Algemene informatie
-
Wat zijn de contactgegevens van Soutlet?
Heinkenszandseweg 22
4453 VG 's-Heerenhoek
Nederland
Telefonische bereikbaarheid
Soutlet is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 07:30 tot 17:30 uur. En zaterdag van 08:00 tot 12:00 uur.Tel: +31 113 355 220
Fax +31 113 352 208
Via e-mail
Er kan altijd een mail worden gestuurd naar info@soutlet.nl -
Hoe kan ik mij inschrijven?
Een account aanmaken op Soutlet is geheel gratis. Als geregistreerd gebruiker kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken en meer.
Aan de slag
Klik op 'registreer'. Vul uw gegevens in en kies een wachtwoord. Controleer de gegevens en bevestig deze. U ontvangt vervolgens een bevestigingsmail. U heeft nu toegang op uw account. -
Hoe blijf ik op de hoogte?
-
Hoe wordt de betaling geregeld?
U betaald uw bestelling via iDeal. Deze betaling wordt technisch verzorgd door Omnikassa van Rabobank.
-
Hoe weet ik zeker dat mij bestelling is aangekomen?
U krijgt een bevestiging van uw bestelling per e-mail toegestuurd. Een kopie van deze bevestiging gaat naar onze orderafdeling, zodat zij uw bestelling in behandeling kunnen nemen.
-
Bezorgdienst
Het is mogelijk uw aankoop te laten bezorgen via onze bezorgdienst. Voor deze extra service vragen wij een vergoeding. De hoogte van deze vergoeding verschilt per bestelling (aantal km, grote artikel, ect.). Als u gebruik wilt maken van onze bezorgdienst neemt u contact op met één van onze medewerkers. Onze medewerkers zijn telefonisch bereikbaar op 0113-355220 en via het contactformulier.
Het afhalen van uw bestelling, in onze stenen winkel te 's-Heerenhoek, is geheel gratis.
-
Ik heb een tweedehands product gekocht, hoe zit het met de garantie?
Op tweedehands producten zit geen garantie.